Sjukling me Disney...

Ja host host och nys och aj.. Det är så jag låter nu.. Fast idag är det bättre än igår. E sjukling :( Feber och tjock i halsen ont i huvudet.. Aa typiskt!

Men när man är sjuk så får man ta hand om sig själv då ingen är hemma och tar hand om en, så jag har väll tatt hand om mig själv så gott jag kan...

Legat framför datorn och hetskollat på alla mina favorit Disneyfilmer :) Nämligen

  • Micke och Molle
  • Ringaren i notredame
  • Poccahontas 1 och 2
  • Pinnochio
  • Alladin


Och nu tror jag att jag ska slå till med lite Skönheten och Odjuret :)
En kopp varm choklad till de kanske.. Hmm fast jag kokar redan inombords av febern.. Men de e ju gott.. ;P
Och jag blir nog frisk på de me .. hiih..
Jag måste bli frisk tills på lördag..
För då skall jag leka med min bjodejj. Vi skall busa heeela dagen.  Jag och Martina som alltid förr, vi har en grejj vi skall göra som kommer bli roligast av alla.. Martina var nämligen bäst på att ta kort när vi va mindre .. Och jajjamen tro de eller ej. Hon har en skanner me .. haha så nu jäklar ska alla gamla bilder upp :P Haha kommer bli sååå kul..
Och på tal om att ta bilder. Hon har en super grym kamera nu me så får se om vi hinner knäppa några nya bilder under dagen -. Hope so!

Ne nu dör jag av värmeslag här.. Måste öppna fönstret! Shiiiiit! Hjäääälp!

/Love


Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Lillan har oxå vart sjuk men är förhoppningsvis på bättringsvägen nu... =)

Självklart ska du dricka varm Choklad!! MUMS!!

Och titta på film.. MYS-PYS!! hihi

Krya på dig Gumman!!

Pösselipöööss pöss

2010-03-18 @ 14:12:33
Postat av: martina

hihi Micke & Molle såg jag igår, såå söt! Älskar också Disney =) lite barnslig får man va ibland =) Puss bjoj

2010-03-18 @ 23:19:27
URL: http://sjundehimlenfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback