Tack Fanny!

Japp nu har jag ny design. :) Och de e Fanny som gjort den.. Tror jag får börja ge henne betalt när hon fixar å donar så bra . :D

Igår så hade vi en hyffsad lugn dag. Jag har inte känt mig på topp dem sista dagarna.. Efter rygg röntgen m.m. så blev de ingen bra vecka.. Men men kämpar på... :)
VI åkte och handlade lite och sen så lagade vi hamburgare faktiskt.. Mycket gott. Men hade inte så stor matlust..
Slut klagat på mig... iaf sen var det veckofinal av halv 8 hos mig.. Sen du e vad du äter och sen mina damer och herrar! Då kom världens bästa film...

Min syster har alltid pratat om denna filmen men jag har alltid blandat ihop den med en massa andra filmer.
Så igår när jag pratade med Hanna och sa jag tror de kommer en bra film på tv ikväll. Då sa hn jaa men de e ju den som jag tjatat om i alla år typ... Så jag satte mig bänkad i soffan och åt lite bilar och började kolla..
Älsklingen gick å la sig och jag satt fastklistrad...

22.50 va filmen slut och jag satt och storbölade i soffan.. Det var nog fanimej den bästa filmen jag sett i hela mitt liv! Älskar den .. Vill kolla på den 219309485 gånger igen.. ALLA måste se den.

Uptown Girls


Se den !

/Love


Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Åh vad här va fint!! Duktig kompis du har som hjälpt dig!! Pöss pöss på dig mitt Hjärta!!! =D

2010-03-05 @ 15:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback