Täppas!

åååh, Nu måste jag nämna en sak här i min kära blogg. Minns ni Täppas?
Jag minns täppas och nu sitter jag och kollar på efter tio och jag får typ tårar i ögonen . Allas våran Täppas han e så söt så jag vill äta upp honom och alla tystnar när han pratar. Jag växte upp med täppas.. Jag kommer ihåg när han var hos tandläktarn och hade tandverk och det var ett knäckpapper som fastnat mellan tänderna på han och jag kommer ihåg när han var i en fabrik där dem tillverkade tvål... Jag älskade täppas. Och han hade en liten krokodil som rodde en roddbåt i slutet av varje avsnitt, Detta mina vännder är nostalgi för mig . Nu sitter han här i min tv i efter tio, han har fått en ögonsjukdom på äldre dagar som gör att han inte kan se bra alls. Han försökte dricka deserten som dem serverade i glas för han ej såg skeden eller att det var någonting man skulle äte och ej dricka.. Jag säger bara de.. Täppas! Jag kommer alltid minnas dig..

Världens bästa barnprogram enlit mig ! Jag minns. Gör ni?


/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback