Tidig morgon och köttbulle rullande...

Ja idag var de ingen rolig morgon.. Började jobba kl 06.45.. SUCK! Var lagom trött när kl ringde 04.15... Yrvaken som en ja vet inte vad.... Men men.. Så e de...

På schemat idag stod de skogen.. Dvs att alla björnbärsbarnen + jag gunvor och andreas +praktikant gick ut i skogen och letade spår.. Det var heeeeelt underbart.. Solen stekte å jag trivdes som fisken i vattnet.. Som alltid på mitt jobb :D

Nu har jag haft lite eftermiddags mys me älsklingen i soffan och skall snart ställa mig och rulla köttbullar.. FAst inte nu.. För just idenna stund sitter jag och pratar med min lilla Elsa... Saknar henne sååå!

Ne har inte tid me bloggen längre..

Bjodejj .. Saknar dig otroligt.. Vi MÅSTE verkligen ses svar jaaaa ! Tänker på dig super mkt min lilla Martina bjoj1..

Ta hand om er.
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback