Trött....

Ja trött är jag .. Som saaatatan! Hade en trevlig kväll igår och tack och lov så sluta den hyffsat tidigt.. Jag var hemma strax innan 02.00...
Vad det gäller min sambo så kommer det nog bli en eller annan disskussion när han vaknar om en stund...
Med tanke på att jag kom hem i tid och han sa som vanligt att han va påväg hem då men kom inte hem förens strax innan 06 imorse.. Vilket ledde till att jag somna gråtandes till sömns och vaknade nu för en stund sen... Suck...

Idag skall jag/Vi hem till min mor på söndagsmiddag :D Mums va gott.. Längtar redan.. Fast de är inte förens 18 ikväll. Men får hoppas att tiden går undan :)

Tänkte snart ta å ringa min bjodejj å höra va hon gjorde för bus när hon skulle hem igår... Hmmm....

Ha en bra förmiddag.

/Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback