Underbar helg...

Hej alla gosnosar. :)
Nu är det Måndag igen och ny vecka. Vi har haft en underbar helg jag och min älsklings man.
Den började i Fredags med att jag mötte upp Martina i stan, vi åt lite sushi på Senseuteservering, där spelades de musik och vårkänslorna var på topp. Sen gick vi till Hemköp och handlade lite gottigheter som bestod av Vindruvor, Melon,Parmaskinka,morötter,blomkol,gurka och dipp ovh gräddfil.Sprang in på systemet snabbt me och Sen satte vi oss på bussen och åkte hem till mig och hjärtat.  Jag fixade iordning det vi hade köpt, lindade parmaskinkan runt nätmelonen och blandade dipper å grejjer.. Om ni aldrig provat nätmelon med parmaskina så testa de.. Det är sjuuukt gott. :) Jag älskar de!
Hursomhellst.. Sen kom Johan och Maria hit.. Så jag Martina Chrille och Johan och Maria satt och mumsade i oss gottigheter och kollade på lets dance finalen.. Sen åkte Johan och Maria hem och senare åkte även Martina. Och jag och hjärtat hoppade i säng och somnade bums!

Kl ringde sedan kl 07.30 och de va bara att gå upp, när i tvättstugan me massor av tvätt och sedan äta lite frukost samt tömma sovrummet på grejjer. När vi ätit och så så åkte vi till Hornbach och köpte maskeringstejp och även bolaget och köpte lite alkohol :P Sen bar det av till almedal för att hämta systetyster och Martin, Dem var inte så pigga.. haha men vi hade sagt att vi skulle hämta dem strax efter 10 och de höll vi . :) Sen hem till lägenheten igen och fixa det sista. Ställa fram lite frukost till Hanna och Martin och Älsklingen åkte till Gokarten för att jobba.

Martin började spackla och grejja och jag tog en promenad ner till torget och handlade lite till middagen.
Vid 16 kom älsklingen hem och middagen stog på bordet och Martin var nästa klar med spacklingen och takmålningen i sovrummet. Jag hade gjort helstekt fläskfilé potatisgratäng med rödvinssås och beasås. :) Super gott..

Sen blev de kvällen och Martina kom vid 18tiden kanske. Vi gjorde oss i ordning och Hanna och Martin åkte hem. Jag och Martina blev såklart klara först.. Tog oss en cider å tjötade lite medans vi väntade på min underbaring som alltid är klar SIST! Han e för rolig ibland alltså...
Men när han äntligen var klar så åkte vi till min lille skalman (Linus) där alla samlades innan vi gick ut.. En underbar förfest med dem bästa och den roligaste utgången på mycket länge på Berså och Trädgårn! Tack alla för den absolut roligaste kvällen på sjukt länge!
Linus Robin Lillen Ricky Martina och Älsklingen! (L)

Söndagen var rätt seg.. Jag mådde som jag förtjänade... Haha men jag får väll skylla mig själv .. Jag var uppe och grejja ändå.. För jag kan faktiskt de även om jag e lite seg.. haha .. :) En underbar söndag me med min älskling .. Massa mys och kärlek!

Nu har jag skrivkramp!!! Måste sluta..
Ta hand om er .

Goooo gooo, Goooooooooo Agustina Goooooooo!

 /Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback