Underbart!

Sitter och lyssnar på min lille Kalle Moreaus och Orsa spelmän! ÄLSKAR LÅTEN!

Min underbara bjodejj (Martina) var här precis. Var så underbart att träffa henne igen. Ryser typ i hela kroppen när jag tänker på de.. Jag vet att hon ALLTID kommer finnas där för mig. Även fast vi inte pratat på jätte länge så var de kärlek igen direkt! Det är riktiga vänner som man vet att vad som än händer så finns dom där.. Även fast man inte pratat på så länge!
Våra minnen är dem bästa jag har! Det finaste och roligaste som finns! Vi skulle kunna göra den största komedi filmen ever me våra sjuka minnen! Och jag lovar.. Det är bara jag och hon som skulle skratta ihjäl oss åt de.. Haha. Ler när jag sitter och skriver här nu. Vi kommer alltid vara oskiljaktiga! Vad som än händer.. Vi e så lika och tänker lika dant. DEt finns inte många som man har kvar från man va liten/Mindre.. Man Martina finns! Och hon har alltid funnits.. I mitt hjärta och mina tankar!
Detta var första gången vi sågs på minst ett år alltså.. Men absolut inte sista..
Du är finast det vet du ! Och jag finns för dig FÖR ALLTID!
Massa kärlek!

Snart kommer hjärtat hem från jobbet (Gokarten) och då skall vi prata igenom hur kvällen kommer att se ut..
Får se vad som händer.. Kanske hör av mig senare..

/Love

Kommentarer
Postat av: martina

Åå Bjoddej vad rörd jag blir! Du är bäst men det vet du att jag tycker!!! Vi hörs snart puss pussss

2010-03-13 @ 22:42:39
URL: http://sjundehimlenfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback