Vårkrasslig..

Ja de va de rätta namnet. Känner mig lite krasslig men såfort jag kollar ut så känner jag lycka.. Solen skiner och de e klarblå himmel..

Helgen har varit bra.. Trotts vissa motgångar som vi tillslut redde ut.. Suck. Hatar att "bråka!" Men allt är löst nu...

Funderar på att åka ut till stallet någon dag denna vecka.. Var väldigt längesen nu. Pussa lite på Låda och filuren.. OCh såklart på mina favoriter Håkan och Yvonne, Våra kära stallkatter som jag tycker mkt om :)

Bjuder på några bilder på dom... :)

Yvonne..

Håkan tror han e liten å ligger i brödkorgen. haha sööto!

Melodia är Yvonne's favoritplatts.

Är inte brödkorgen ledig ja då blir de på Eilifur som håkan vilar.. :)

Njuter till fullo :)
 
Ha en bra dag alla söta.-

/Love

Kommentarer
Postat av: Sandra

Våren är ju våran årstid :) Krya på dig!

2010-03-18 @ 12:57:43
URL: http://Sandrawalls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback