20 maj 2010

Vill börja detta inlägg med ett stort grattis till min mor och Göran som idag vart gifta i 4år :D hihi.

Igår hade Systeryster bal och efter att jag hållt på med hennes hår i ca 4timmar så var vi båda mycket nöjda med resultatet.

Vacker som få!

Sååå fina . Hannas klasskamrat och baldejt Pontus och Hannisen! <3

Annars mår jag bara bra. Är henna hos mamma just nu. Älsklingen är på resjobb i strömstad typ. Och jag hatar ju att vara ensam. Haha så har sovit hos mamma inatt och snart skall jag hem till lägenheten och sen in till stan med syster för att kolla Josses bal. Sen ska jag och Hannis ha systermys hemma hos mig i lägehneten :D Och imorgon kommer hjärtat äntligen hem, Saknar han massor hela tiden! :(

Jag har just nu två bloggar. En på en annan sida och denna. Fortsätter skriva här när jag känner för det typ.

Ha en underbar dag i den otroliga värmen som är ute.

/Love

Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Åh så vackert!!! Fin som en prinsessa är hon Hanna, det gjorde du bra Malin =D

Pösselipöss pöss

2010-05-21 @ 13:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback