Alla spyr!

haha Ne det är inte alls så illa som det låter...
Gårdagen var mysig och Jag och Hanna möttes upp i stan för att kolla på Josses bal. Hon va såå fin så. Alla e e ju helt enormt fina när det vankas bal och liknande.. Själv är jag sjukt sugen på att gå på bröllop snart! Såå aa alla vänner som läser detta ni kan väll gifta er. En speciell spark i baken till HOST*Lisa&Patrik*HOST. ;) kom igen nu! Jag vill gå på bröllop..
Men det verkar iaf som att jag får vänta med de ett tag. Jaja.. Det får väll gå.

De där med spyan då. Joo, Hanna va bakis igår trodde vi, hon spydde å mådde skit. MEN hon har fortsatt spytt hela natten och morgonen... Och förtillfället tål inte jag spyer.. hmm, så när hon spyr måste jag springa å spy sekunden efter. Trotts att jag ej e sjuk. Haha aa strunt samma . Men det e lite roligt. Hon springer å sen springer jag... Hon e nog fortfarande bakis tror jag. eller typ magsjuk .. aa jag vet inte . Jag mår bra iaf.. :)

Ååå idag kommer mitt hjärta hem. Saknar han massa massa massa. Ska pussa på honom när han kommer hem. Jag hoppas så att dem inte blir så sena, Vill tillbringa kvällen tillsammans juuu! :D

Ne nu skall jag ringa Lisa!

Ha en underbar dag!

/Love

Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Hahaha HOST HOST =D

2010-05-21 @ 18:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback