Älskade sol!

Hej alla solnördar :D
Nu har jag landat hemma i soffan efter en hel dag på pappas altan med Hanna. Underbar dag har det varit, Men jag känner att jag har vart ute i solen hela dagen. Är helt dödstrött typ. Tur det eftersom jag är själv hemma igen :( Älsklingen åkte ju imorse igen för att åka upp till Strömstads trakterna igen för att jobba. Men jag kommer somna som en stock idag ändå får vi hoppas. :)

Dagen på liseberg var helt underbar. Axel var nöjd och då är självklart jag super nöjd med.
Det var super kul att Johan Maria och Alissa va med också. Alissa tog hand om Axel och dom va så söta när dom gick hand i hand  :D

Nu skall jag laga mig lite mat till mig själv.. Tråkigt.. Men men så e de. E hungrig som en vaaarg!



Lite färg fick jag idag iaf.  Nu gäller det bara att sola varje dag så man får behålla den :)
Det värsta är ju att min rygg samt bakben ser ut som lik! Så måste sola baksidan någon dag när jag har tid. Annars går det ju inte :P

Ha en underbar kväll alla.
Antar att jag kommer vara uttråkad och skriva mer inlägg ikväll!

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback