Den 25 smäller det...

Hej och Godmorgon.
Idag är det den 25 vilket betyder löning. Det är ju rätt nice faktiskt.
Jag har inte riktigt bestämt mig om jag gillar min hårfärg eller inte. Jag tror jag får platta till det och fixa mig lite och se det i helhet såattsäga... För nu ser jag ju ut som ett troll som vanligt efter en god natts sömn.

Nu sitter jag och väntar på att mina rostemackor skall hoppa upp ur rosten. Är sjukt hungrig. Typ direkt när jag vaknar känns det som om jag kan äta en hel kooo! Jaa de e sant .. En heeel koo :)

Ne men nu får jag snabba mig innan magen kurrar ihjäl..
Försöker få tag i min bjodejj me men utan resultat :( Hade vart kul att träffa henne har ju inte setts på 2495 år typ nu. Eller a några veckor iaf. :P
I eftermiddag skall jag träffa Linda iaf, henne har jag inte heller träffat på jääättte länge. Typ ett halvår om inte mer.. :S

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback