Djävuls Rallyt...

Haha herregud jag sitter och kollar på DjävulsRallyt.. Fyyy fan va roligt det måste vara va. Bara köra heeelt crazy. Åå det skulle jag vilja göra någon gång.

Hihi vet ni förresten vad jag lyxade till det med för mat i min ensamhet. :P Jag gjorde mig en liten form med potatisgratäng och så stekte jag en kycklingfilé MUMS säger jag bara. Det var smaskens.. Man får faktiskt lyxa till det ibland när man e ensam. :)Brände sönder min handled dock på ugnjääveln.. Aj va ont det gjorde.. Helt rött brännmärke där nu.. Men men .. Bara att gilla läget. God mat blev det ju iaf . Aja nu skall jag skåla med mig själv lite i hallon/persika dricka. Mums det me...

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback