Fjanterier...

Hej hej.
Nu har Hannapanna kommit hem från stockholm och det ända vi gör är att skratta typ. Jävla fjant dag. Jag kan inte sluta leva på min och Marias utekväll i lördags. Typ lägger mig ner och garvar stup i kvarten och Hanna och Henke håller på att skratta ÅT mig för dem skrattar då fan inte MED mig iaf.. hahhaha Aja.. Älskar att leva på saker länge och detta kommer jag leva för ett tag tror jag.. Hhahhaha helt sinnes. tack och lov att jag och Maria bestämde att det skulle bli en gång i månadens förtelese. En lugn vinkväll som spårar alltså .. hahaha...
Nej jag orkar inte med mig själv just nu . Avslutar här med några citat från Lördagskvällen...

Jag och Maria sitter på baren och har fått för oss att skåla med hela stället..Hahaha Dj:n stänger av musiken och jag och Maria utbrister i ett gap och skrit i form av:
"SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL"

Senare på kvällen får Henke ett glas uppkört i ansiket och jag utbrister i
"Vaaaattttteeeeeeeeeen"


Hahahahahha aa Maria bara så du vet så kommer dom nog skratta åt oss ett tag på Flying... HAhhahaha

NE nu orkar jag som sagt inte med mig själv.. Jag hoppar från soffan nu.. Haha..

Överväger även grlillning med Henke å co me Hannapanna ikväll. Just nu känns de bara soffan och systermys.. haha men vem vet..

Ha en underbar dag mina godingar.


Love you sis!

/Love

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha, aa det var riktigt kul! :) Får bli en sån en gång i månaden! :) hehe

2010-05-11 @ 08:13:33
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback