Godmorgon.

Idag fick jag faktiskt sova ut. Det känns skönt,. Jag som alltid vaknar as tidigt. Men inte idag. Idag vaknade jag 10. Fast va iförsig uppe på toa vid 6 men det räknas inte. :P . Igår va det trevligt. Vi var hos Jessica och Micke hela kvällen. Åkte hem vid halv 1 tiden. Trötta som få alla 4.

Men vilket väder vi hade igår då. Shit jag låg och sola på utsidan för att försöka komma ifatt mitt hjärta i färgen .. Men ne de gick inte så bra. Fick jäävla massa färg men eftersom han kom ut och sola med mig så ligger han fortfarande snäppet före mig. Så aa jag får låsa in honom eller nått nästa gång :D hihih.
Ne nu pratar min lille mage med mig. Måste äta.

Idag skall jag hämta upp min bästis Axel vid 14 för vi skall på liseberg:D Wiii han fick det i födelsedagspresent av mig nu när han fyllde 4. Maria och Johan och Alissa och mitt hjärta skall med också. Så detta kommer bli en super mysig dag hoppas jag.
Kameran åker med så ni får bilder sen. Lägger in dem från igår sen med :)

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback