Här kommer pippi långstruuuump!

Tänker inte ens gå in mer på rubriken faktiskt. Men jag har världens snällaste pojkvän iaf. Trotts att det inte riiiktigt blev som vi tänkt oss... Jääävla afro asså.. Allt är min älskade pappas fel :P Var jag tvungen och ärva hans krull! Nu fattar jag varför han ALLTID har haft kortklippt hår....  ( Nej jag har inte klippt mig än...)
Aja nog om det..

Mammas snälla stallkamrater ringde förut och sa att jag bara behövde kvällsfodra för dem kunde ta in alla hästarna när dem ändå skulle rida senare.. TACK! En mindre grejj att stressa iväg på.. :)

Hjärtat har ej kommit hem än men han kommer väll när som hellst. Undra va man skall äta idag då. Hade vart gott och grilla men fan om jag går ut och tänder grillen nu så kommer väll både jag och grillen blåsa iväg. Det är storm ute! Inte lätt att jobba idag i denna stormen. När vi satt i sandlådan så blev ju hela förskolan blinda typ me 80 kilo sand i ögonen. Det värsta va att de va alla vi fröknar som klagade mest. Barnen bara gnugga bort sanden och grävde vidare typ.. haha PINSAMT för oss... Men men så e de.. Jävla gnällspikar e vi .. haha.

Ne men nu ska jag plocka undan lite här .. Jag har iaf kommit på att när jag flyttar till hus så skall jag inte ha så stoort som mamma och dom har .. FAN va man stökar ner över allt. E ju som om jag hade alla mina goingbarn på jobbet hemma hos mig och dom lever loppan dygnet runt.... haha men men .. Så e de .. Jag e fan slarvig av mig alltså..

Ha en underbar eftermiddag så hoppas jag att jag hinner med ett inlägg senare me...

/Love

PS: JAG VILL HA MIN KALLELSE TILL SHALGRENSKA SOM JAG VÄNTAT PÅ I SNART 8 MÅNADER!!!!!!!!  :'( Give it to meeeee !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback