Heeeelt sjukt!

Min syster ringde mig imorse och berättade vad som hänt inatt! Helt sjukt!
Mina tankar går idag till ALLA som var på Nivå inatt! <3


Gästerna låstes in i jakten på mördaren Vittnen stängdes in på Nivå efter nattens skott "Någonstans där inne kunde mördaren vara med ett skjutvapen".
Man skjuten på klubb Panik på nattklubben Nivå på Avenyn En man sköts i huvudet mitt bland gästerna vid dansgolvet - ingen har gripits för dådet. Vet du mer? Hör av dig! MEJLA eller MMS:a till 71717! 

Ung man mördades på krog i Göteborg

  Man sköts i halsen på nattklubben Nivå i Göteborg Polisen har ett vagt signalement – söker efter gärningsmannen. Många blev vittnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback