Hemma igen.

Hej hej. Ja nu är jag hemma igen. Har spenderat större delen av dagen på Marias jobb. Hon har somsagt hjälpt mig med ett nytt cv och så. Tack gumms :) Så nu skall jag finslipa det lite och sen jäävlar..

Jag är förbannad för vilken sthlmsblogg jag än läser så står de hur varmt och fint väder dem har och sommarvärme m.m.m.m.m.... Kortkorta klänningar går dem omkring i å shorts å grejjer! JAG VILL MEEEEEE!
Ge oss Göteborgare lite värme me! :'( Snälla innan vi går i in i depp! Aa jag orkar iaf inte med denna kyla mer..
Ska kolla på varende väderleksrapport från och med nu! Och ringa och hota dem om dom säger nått annat än sol och över 15 grader :P Haha nee nu va ja lite för ilsken!

Sitter iaf i soffan nu och väntar på att min babe skall komma hem från jobbet! Saknar han massssssooor!

Vet ni vad förresten. Idag när jag och Maria var och åt lunch, så såg vi en JÄTTE konstig varelse.. Typ alien eller nått .. Jag vet inte vad det va för nått men Maria fick värsta aggressionerna och typ ville spy å jag mådde bara illa typ... Jätte konstigt va.. Undra om det va en marsmänniska eller nått? Skumt alltså.. ;)

Nu skall jag iaf fixa och dona lite till babe kommer hem.
Hmm undra om man ska åka iväg och köpa lite blommor idag kanske. :)

/Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mohahaha, dom små kanintänderna som marsmänniskan hade med! Fan att jag inte hade en morot som kunde tryckt in i käften på han/hon/den/det!!! Gaaah, vad jag kände för o spy!! En sjukt ful varelse var det iallfall :)

2010-05-17 @ 21:18:58
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback