I brist på annat...

Nu har jag kollat på tv alldeles för länge.. så blev rastlös och kom på att jag hade en gammal hårfärg som står och dammar i badrumsskåpet.. Så nu sitter jag helt plötsligt med hårfärg i håret och har precis målat naglarna och gjort mig fräsch.. :) Vad det är för färg på färgen tänker jag inte avslöja.. Vet nog inte riktigt själv hur jag kommer se ut i skallen när detta är klart. haha men en HEL färgning är det iaf.. Och just nu i denna stund känns det som om min hårbotten brinner upp! AAAJ! Aja det går över..

Efter jag har sköljt ur färgen skall jag krypa till kojs och sooova :) Hoppas älsklingen ringer snart me .. Saknar han såå!

Men men åter till min skönhetssalong här hemma i min ensamhet.. :P

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback