Kalllt!

Ja nu är jag tillbaka från min morgon promenad. Skönt men väldigt kallt ute idag. Så ta på er mycket kläder om ni skall ut.
Dagen idag är fullspäckad. Så det känns bra att komma upp i tid. Älsklingen sover såklart och jag skall snart gå upp och väcka honom. Skall bara vänta till äggen har kokat klart så att frukosten är fulländad :D

Tror jag kommer behöva slänga in en sväng till coop eller nått så jag kan fixa den där Pippi långstrump som jag nämnde i förra inlägget... Eh.. Aa .. så får de bli.. När ska jag hinna de..
Förövrigt så har jag som sagt en fullspäckad dag men en död kväll.. :( Hjärtat ska på någon jäävla klassfest.... SUCK! och aa .. jag får väll sitta hemma och rulla tummarna.... Typ.. aja. Får se vad som dyker upp.

Nu tror jag minsann jag hörde äggklockan ringa.. Tjillevippen ha en bra dag..

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback