Lille Vimse...

Godmorgon/förmiddag gott folk.
Detta blir ett kort inlägg. Jag skall ut och sola med min systeryster som sovit hos mig och hjärtat inatt.

Hur som hellst ni kanske undrar vad jag menar med rubriken. Jo så här är det, Minns ni katten vi hittade :( När vi lämnat han på blåstjärnan så döpte chrille honom till Vimse. Fall vi skulle få ta hand om han sen. Men, Veterinären ringde imorse till mig och sa att jag fick fatta ett beslut. Vimse hade slutat äta och såg ingenting och jamade för att han ej kunde se. Han var också jätte sårig och så i munnen. Så veterinären trodde att någon tvingat i han massa skit. Han sa till mig att han tyckte att lilla Vimse skulle få somna in. Men jag fick fatta beslutet. Efter att ha hört veterinärens alla ord så svalde jag en extra gång och sa att jag vill inte att han lider så låt han somna in.
Så så blev det och nu e Vimse uppe med min lilla Pelle i katthimlen. Vet att Pelle kommer ta hand om lille Vimse där uppe.

Nu vet ni hur det gick iaf . :'( HEMSKT!

Nu blir det frukost.
/Love

Kommentarer
Postat av: martina

Usch jävla idioter som gör nåt sånt! Småstötar i elektriska stolen ska dom har .... hoppas du mår bra min bjooj!!

2010-05-04 @ 11:50:28
URL: http://sjundehimlenfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback