Lipsill!

HEJ!
Nu har jag precis pallrat mig och lagt kött i marinad. Skall göra en specialare idag . Mums! Men måste ner till torget snabbt för att köpa det som saknas.

Asså shit va jag har blivit en lipsill. Herregud. Skäms ju över mig själv.. haha .
Hur som helst satt och bläddrade mig igenom alla bloggar som jag läser och hamnade då såklart först på min Älskade Katrin Zytomierska... Hon är min gud! Men iaf. Denna gången när jag hoppa in på hennes blogg så sluta det hela med att jag hade hjärtstillestånd typ. Först och främst för att jag läste allt hon skrivit om sin förlossning och sen för att jag kollade på videon som Bingo hade gjort om deras nyfödde son, Jag kan ju säga att inte ett öga var tort här hos mig iaf. Fan va ja lipa . Det var såååå fint. Asså ni måste kolla. Okej ni kanske inte e lika lipiga som jag men jag tyckte det var fint iaf... Ni hittar den här -> http://www.finest.se/katrin 

Ne nu skall jag iaf vänta på hjärtat så jag kan springa ner och hoppa in i bilen och åka och handla det sista jag behövde..

/Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback