Lördag

Hej hej.
Nu kanske ni tror att jag precis har gått upp. Men så är inte fallet. :) Lisa ringde och väckte mig och jag greps av panik för att jag hade sovit till nästan kl 9.. Rekord typ. hahaha . Men iaf. Hoppa upp ur sängen å slängde i mig en macka eller va de två.. Aja strunt samma och sedan sprang jag till bussen och åkte till Vågmästareplatsen. Där var det barnmarknad. Haha neej dem sålde inte barn som det lät på namnet såg jag nu. Haha Sjukt.. Iaf dem sålde barnkläder barnvagnar barnleksaker skor ALLT man kan tänka sig till dem små. Jag var bärhjälp till Lisa för jag köpte inget själv. Tyvärr, vet ju inte riktigt vad som händer med mig just nu.. :( Men men nästa gång kanske jag shoppar loss :D
Jag och hjärtat har väll vart lite små deppiga eftersom man inte riktigt vet vad som händer. Men vi försöker hålla humöret uppe ändå :)

Hjärtat ligger såklart och sover fortfarande.. Så skall sparka upp han nu! Kl e ju fan 12 snart!!! Det går inte att sova bort hela dagen i den här familjen !!

Hoppas ni får en underbar dag.

/Love

Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Ja tusen tack för hjälpen Hjärtat!!!

Lillan älskar sina nya leksaker, så kul.. hihi

Se nu till att sparka liv i gubben din.. hahaha

Pösselipöss

2010-05-29 @ 12:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback