Morgon! :)

Godmorgon allesammans.
Nu sitter jag i soffan och kollar på disneydags. haha Super bra :D Älsklingen sover fortfarande. Men det får han faktiskt göra så mycket som dem har jobbat det senaste.
Idag hade jag hoppats på att det skulle vara strålande sol ute så jag kunde sätta mig och sola en timme eller två. Men neehee, Hela himlen är full med moln. Får hoppas att det blir bättre senare på dagen...
Annars är det fullt upp idag. Patrik och Lisa kommer hit under dagen och skall göra sig iordning och tjööta lite gött innan vi åker till Tumlehed för att först lämna Joline till Kristina och sen åker vi vidare till Micke och Jessica i skepplanda på fest. Lisa kör så det blir lugnt för min och hennes del. Hon kan ju inte va nykter själv stackarn.... ;)

Men nu ska jag lägga mig tillrätta i soffan och sappa lite på tv:n innan jag går in och väcker min man med lite frukost.

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback