Morgon!

Goomorraaaa! :)
Igår var det en MYCKET bra dag/kväll! Jag var helt överlycklig faktskt... Så kan de va...

Jag hade ju gjort min speciallite rombomben och Lisa å Patrik fixade varmrätt som bestod av grillat med tillbehör... Vi satt och tjöta lite och hade allmänt trevligt som vanligt med dem.
Jag och hjärtat åkte häm rätt tidigt faktiskt. Det var skönt att inte komma hem super sent. Vi var väll hemma vid 22.40 typ.  Så nu skall hjärtat åka iväg och jobba snart och jag skall väll ringa till ALLA mina vänner.. hmmmm.. och kolla om någon vill komma på knallemarknad med mig :P Annars får jag väll traska bort själv.. :(

Vill ni också göra min Rombomb?
Då gör ni såhär:
Röran
1 Paket Philladelphiaost
2 dl (1 paket) Creme fraiche
1 finhackad rödlök
Lite citronsaft
salt peppar och lite citronpeppar

Garnering
Färska el frysta skalade räkor
Löjrom svart och röd
Grovhackad gräslök

 
Blanda ihop detta i en bunke ta sedan en liten skål där du tror att röran får plats i, Plasta in skålen med plastfolie häll sedan i röran och ställ den i kylen. (Helst över natten) men minst 2 timmar.
När röran är färdigkyld så skälper du upp den från skålen på en större tallrik. Lägg på garneringen och toppa sedan med lite svartpeppar!

Sådär ja, nu kan ni också laga den :) Den är suuuuuuper god ! Nu skall jag äta frukost. Börjar bli hungrig här faktiskt. 
Som sagt jag är hemma om någon känner för att komma och rasta mig :P hahah.

/Love 

Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Heeeej Hjärtat!!

Tack för en jätte-trevlig kväll igår...

Räkbomben var sviiiingod!!! Love it =)

Kommer göra den ofta så tack för receptet. hihi

Tråkigt väder idag, suck =( så vi hoppar nog marknaden..

Höres gumman...

KramiZzz

2010-05-01 @ 09:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback