Morrrroon!

Hej hej och godmorgon..
Hoppas ni har haft en underbar natt. Min har varit okej. Kom inte i säng förens vid 1 för jag satt och trösta min syster som va så ledsen . :( Usch. Jag hatar när jag själv är ledsen men det finns nog inget värre än när någon annan e ledsen. Man känner sig så hjälplös. Kan inte göra någonting typ.. :( Ne usch.

Och sen när jag skulle gå och lägga mig då hade jag en sovandes Chrille på ena sidan sängen och Lilla Selma hade såklart tagit för sig av min sida sängen . Så jag fick knö mig in utan att försöka väcka någon utav dem... Jag lyckades.. Men sen så har jag vaknat hundra gånger över att selma har rullat runt å drömmt å chrille har snarkat.. Så jag har inte sovit så himla bra.. Men men .

Nu skall jag gå ut och sätta mig i solen och ta mig en kaffe å lite macka å så. :) Frukost med andra ord.

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback