Nått stort på gång... ;)

Ja det kan man verkligen säga.. Här är det nått stooooort på gång .. Vad det är kan jag inte avslöja än men vem vet när ni minst anar så kanske jag säger vad det är som håller på att hända...
Nu sitter jag iaf hemma med Hanna och Ebba hemma hos pappa. Jag gick hit förut när hjärtat åkte och kolla ifk... Så nu har vi ätit godmat och poppat popcorn.. Mums fillibabbaaa! Så nu väntar jag bara på att hjärtat skall ringa och säga att han är påväg hem. vilket jag hoppas e snart för jag vill hem och pussas med honom!
Jag är lyckligast i världen med honom. Har verkligen fattat hur bra jag har det i hans sällskap.
Älskar honom över hela mitt hjärta!
Hoppas ni alla har en mysig kväll.
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback