Nomy-Cocaine

Har ni inte hört den måste ni höra den. Den bästa låten Ever typ.. Enlit mig då.. Jag går loss helt när jag hör den.. Står å spelar luftgitarr och headbangar framför spegeln  typ. Sååå goo e den va.. Typ så man vill knäcka sig en öl (Jag dricker knappt öl) haha då fattar ni hur bra jag tycker den är! :)

Nomy- Cocaine

Till något helt annat. Hjärtat har kommit hem från jobbet. Jag har bakat och lagat mat. Nu ligger han och vilar och jag sitter här och vrålar till min som ovan nämt favoritlåt just nu :P Stackarn att han ens kan soova.. Jag tar ju i så jag spricker :D Som ni förstår så ligger jag inne med värsta energin idag. Som ett litet energiknippe som snart måste sprängas. Jag skall ta mig en dusch nu snart.. Ska bara först...
VAD SKALL VI GÖRA IKVÄLL? vi har legat funderat över detta en sväng innan han somna men vi kom ej fram till så mycket.. Mina pojkar Linus å co skall ut och vi var tydligen välkomna där men frågan e hur kul jag kommer ha det med 5 grabbar och jag ute i stan .. haha :P Tycker iförsig väldigt mycket om dem alla men aa .. Det är ju alltid lite skillnad på killar och tjejer på krogen. Typ jag börjar nog dricka vatten när jag känner mig full men när dom känner sig fulla ja då är det shotsen som åker fram..
Haha ibland känner jag mig som deras hönsmamma. Undrar om dom tröttnar på att jag ska va deras mamma hela tiden. :P Men jag är en väldigt omtänksam person som bara vill väl. Och inget skall få hända varken mina eller Chrilles vänner..

Aaaa men shit. Aa ni fatta la där i slutet att min låt tog slut .. Helt plötsligt går jag från Crazy till hönsmamma..
NEJ FAN! på med NOMY igen !

Rock´n roll hos mig . Hej!

LALALAlalalal laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaYEAAAAH!

/Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback