Powernap.

Hej och god eftermiddag gott folk :)

Nu har jag precis vaknat upp från en powernap med mina favoriter som självklart krigade om en plats bredvid mig i soffan båda två. Jag pratar såklart om mina små kissemissar Selma och Måns. Jag kom hem till mamma vid 14 tiden. Och möttes då av två skrikandes kissemissar som ville in. :P Så nu ligger dom kvar i soffan och nanar och jag förflyttade mig till min dator i fotöljen.. Gött..Snart kommer systeryster hem hit också . Vi hade så oerhört trevligt igår (trotts att hon sov hela tiden typ) Så vi skall umgås idag me. Hoppas hon har med sig lite godis. Jag är så fruktansvärt godissugen. Mamma och Göran ringde precis och äcklade sig lite också å sa att dem kommit fram och satt på deras balkong precis vid havet och dom hörde vågorna å bla blablablaaaa typ..
hehe Men e glada för deras skull. Dem behövde komma iväg lite faktiskt så mkt som dom jobbar jämt.

Kl 8 skall jag bort till stallet och släppa in vilddjuren också. Kvällsfodra och gosa lite.  Så fram till dess skall jag bara ta de lugnt. Hoppas att älsklingen hinner komma hem innan 8 så han kan följa med mig till stallet som han lovat.. Han e så hjälpsam min prins. Love him!

Ha en underbar eftermiddag så hörs vi ikväll.

Och glöm ej dem desperata hemmafruarna ikväll :D Wiihuu!

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback