Sol... och va F*N blir det för mat...

hejhej igen .

Just nu sitter jag och kollar på vänner. Solen lyser på mig och ropar att jag ska gå ut och sätta mig i den! Jag borde verkligen göra det för jag ser ut som ett lik...  Men men!
Jag har faktiskt fullt upp här inne. Har städat och damsugit.. Fyyy vad jobbigt det är. Mycket bättre när hjärtat är hemma och kan sköta sådant.. Jag hatar att städa...

Hur som hällst. Vad skall man äta idag. Jag är sugen på hemmagjorda hamburgare. Eller nej, Pizza, eller kanske tacos. Fisk då? Fan! Som ni förstår så har jag beslutsångest..

En sak som är säker iaf är att jag MÅSTE ha Popcorn och Carsewnötter ikväll . Det är ett måste.. Och min man då . Men han kommer ju hem när som hellst. Wii..
(Hanna e kvar men märker inte av henne. Hon ligger typ död i sängen....)

Nu måste jag fixa det sista :D

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback