Söndag...

Ja nu var det söndag.. Vet inte ens vart jag skall börja om denna helgen. Hahahha igår .. Aa vad skall jag säga..
Jag och Maria skulle ha en lugn kväll med ett glas vin eller två och tjöta gött.. Det hade vi me.. Absolut. Men sen ... Aa låt oss säga att det hände nått på vägen. Vi hamna på Flying ... Drack billiga drinkar och en och annan shot slank ner (jag vet jag shottar inte....) men någonting hände igår. Jag shotta å aaa.. Det får jag ju lida för idag.. Men lika glad för det är jag... lalalalalaaaaaaaaa.. Aa iaf går inte att förklara hela kvällen faktiskt. Men SJUUUUUKT kul hade vi iaf! Stackars Henke bara.. Usch där har jag allt lite ångest idag men han hade iaf ringt hanna och sa att jag och hon va så jääävla lika.. Så aa med andra ord är jag lika sjuk i huvudet som min syster på fyllan.. Eh aja tar de som en komplimang. :)

En bild säger mer än tusen ord... :)

(Bild lånad av www.maaaariaaa.blogg.se)

/Love

Kommentarer
Postat av: Maria

Me like! :) Grymt kul kväll!!

2010-05-09 @ 19:26:37
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback