Ta skydd!!!!

Till ett jävla åskmoln som bara kör över allt som kommer i min väg har jag förvandlats till. Fråga mig inte varför. Efter duschen var det som om de small till i kroppen å på så dåligt humör som jag e på nu har jag inte vart på riktigt länge... Vad hände??? Jag har inte pms för jag skall inte ha mens på typ 2 veckor.. Men snacka om humörsvängning. Stackars älsklingen som försöker med allt.
Vad hemskt det är när man sitter och är så jääävla tyken och uppkäftig och allmänt sur å bitter.. Men man sitter innerstinne och tänker varför sa ja så nu då? eller varför gjorde jag de.. Va ja tvungen att skrika å bli förbannad över den grejjen. USch jag tycker det är skitjobbigt iaf..

Bara allmänt förbannad just nu .. Så det blir till att straffa mig själv. SITTA I SOFFAN HEEEELA KVÄLLEN... usch! min största fasa.. Hatar de verkligen. Men men...

Tror jag tackar för mig aka Bitterfittan just nu...

/Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback