Upp och hoppa :)

Goooodmorgon. Det ända som går runt i huvudet på mig just nu är. Va fan gör jag vaken??? Har vart vaken sen kl 06.00 och har spatserat omkring här. Är ju skittrött liksom. Men kan inte sova... :(
Natten har varit lugn..
Idag skall jag sätta mig och skriva ett CV som jag sedan skall åka till Maria med, så hon får läsa igenom det och säga vad hon tycker och så. Sen skall jag skriva ut den och ha allmän utdelning av det... :P haha . Joo jag jobbar fortfarande kvar på dagis men jobbar inte där så mkt som jag hade velat så måste ha något mer med.. Sen skall jag även ringa vägverket och massa andra viktiga samtal....

Nu när jag kollar ut genom fönstret så ser jag att jisses vad grönt det har blivit ute ändå. Tänk att grönare skall det bli... Men nu känns det ju som om det går bakåt imånaderna... Känns som mars... Och så sitter man och kollar på vakna med the voice och då snackar dom om vilken sooooooommar morgon det är i sthlm.. Dra åt helvete tänker jag.. Opps.. vilken agg jag fick helt plötsligt... Ojoj..

Ne måste på toa.. (Bara så ni vet) hahaha
Ha en underbar morgon.
/Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback