29 dagar kvar...

Då var det måndag igen och folket är på jobb. Alla utom jag. Boooooring! Men dagarna springer förbi och snart är de helg igen. Nu går veckorna verkligen fort.
Skulle egenlitgen på lunch med min vackra Maria idag men hon skulle till tandläkarn så vi tar de imorgon istället. Kan vi mummsa riktigt ordentligt. Ska nog baka lussebullar å ta med mig till crew:et i spikaffären. Man får ju fjäska in sig lite :P haha.. Ne men de blir bra.

Så istället idag ska ja in till stan på jakt efter ett par mammajeans. Vill ha ett par svarta. Men finns inte någonstanns i min strl. :( Men en tjej som också är gravid tipsade om en affär på Järntorget som hon skulle kolla i, hon har samma problem som mig att allt är förstort över benen typ. Så hoppas hon hittar där så jag kan åka dit och kolla någon dag. Men idag blir de bara femman, sjukligt kallt ute ju.. Brrrrrr!

Min vecka annars e fullrulle kanelbulle!
Idag: Leta byxor i stan, sen hem och baka lussebullar och pepparkakor.
Imorgon: CTG på östra kl 08,00 sen lunch med Maria, sen banken och sist hem till Kristina och Axel och fika
Onsdag: Träffa Linda pussa å krama lite på henne för sen åker hon till Australien...
Torsdag: MVC kl 08,30
Fredag: CTG på östra kl 08,00
Lördag: Kalas hos Lisa kl 17,00
Söndag: Julbord FarsHatt kl 13,00

Ja de va denna veckan de :P haha snacka om fullt upp!

Men nu ska ja göra mig iordning lite.

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback