3 November huxflux!

Hej alla! Ja herregud va tiden går. Nu är det redan 3 november. Och det syns ju väldigt mkt ute att det är riktig höst, alla fina färger har försvunnit och nu är det bara brunt å grått. :P
Förövrigt så avbokade jag det jag egentligen skulle gjort igår, fick en ny tid som passade bättre. Så igår var jag Hanna och Mamma hos Mormor och Morfar, Åkte hemifrån redan vid 8.20 för att möta upp Mamma och Hanna för att sedan åka vidare till uddevalla. Väl där blev det först fika och sen så grejjade vi med lite grejjer dem tatt ner från vinden, Mamma hitta hennes gamla dagböcker som hon lästa för oss å shit va ja skratta! Sjukt roligt. Sen så blev det middag och fruktsallad till efterätt. Suuupergott. Och efter de så drog vi oss hemmåt och hjärtat kom och hämtade mig hos Mamma när han sluta jobba. Sen blev det myskväll i regnet och till dem desperata! :) Like it.

Nu ska jag snart styra upp lite frukost.

Ha en bra dag.
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback