30 dagar kvar!

Glad första advent på er alla sötnosar!
Idag är det EXAKT på pricken 30 dagar kvar till vi har våran lilla bebis hos oss :D Känns helt sjukt! Men underbart såklart. Både jag och hjärtat längtar göra mycket!

Igår va vi först hemma hos Mamma och Göran och fixade bilen sen ut till Patrik och Lisa snabbt för att hämta lite grejjer. Och sen hem fort som satan. Stressad som en gnu va ja, fick bakat,duschat,sminkat mig,bytt om typ samtidigt. Men jag hann och vi kom bara 5min sent till Pappa där det vankades kalas!
Alla va där, Det var huuur mysigt som hellst, Pappa hade gjort super god mat och mina chokladkakor blev jätte bra! Nöjd med kvällen. Hjärtat drack vin så vi ställde bilen där och tog vid halv 12 en promenad hem,. Kallt kan jag ju säga att de va, men en kvart senare så va vi hemma, så de går fort att gå.
Jag har sovit väldigt oroligt inatt. Vet inte varför, Gör jobbigt är de iaf..

Men nu ska ja fixa lite frukost och sen väcka hjärtat så vi kan gå å hämta bilen och sedan åka och kakla hos Göran.

Ha en underbar dag!
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback