Ajje!

Halvsittligger i soffan och har ont ont ont i mitt lilla huvud. Har nog sovit för hårt inatt. Äntligen fick ja sova en hel natt! Skulle träffat Elsa idag men känner att mitt huvud exploderar om jag vistas bland folk och det vill vi ju inte vara med om.

Istället får ja ligga här och vila mig lite och sen ta tag i tvätten lite lugnt, vika ihop allt som vi tvätta igår. Fick även upp lite ljusstakar och julgardiner igårö. Fiiiint blev de! Sen ska vi även hinna med och åka och storhandla idag. Tack och lov att älsklingen slutar 1 idag så han kan pussa lite på mig så huvudverken går över och sen kan vi åka och handla. Sen får ja se om jag kanske kan träffa elsan ikväll ist...

Imorgon fyller min kära far år. Då blir de kalas och avsked för systeryster! USCH! vet inte hur ja ska klara mig när hon åker. Men men. Farmor och Konrad och Marianne och Mats och farfar å co kommer imorgon så de ska bli kul ändå att träffa alla! Mys!

Ne nu sprängs jag snart. Ajjeee!

/Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback