Beger mig.

Godmorgon alla!
Har precis slängt i mig lite frukost och nu skall jag alldeles strax slänga på mig lite kläder och gå till bussen. Ska nämligen åka till mamma och städa min systers rum. Jag e sjuk i huvudet jag vet. Men så tråkigt har jag på dagarna så att jag åker till Mamma för att hjälpa systeryster att få ordning på hennes rum innan hon åker till Idre för jobb över vintern. Förhoppningsvis så kommer hon och hjälper mig och städer sen men de vet man aldrig. :)

Sen ska vi ju som sagt hämta Görans bil. Jag ska ta med mig kameran tänkte jag idag.. Va längesen jag la upp nya kort på alltmöljligt. Så vi kanske kan ta oss ett bildinlägg sen. ;)

Ne nu e de bråttom.

Tjing Tjing

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback