Choklad...

Ja vet ni vad jag gör nu.. Jag sitter med choklad i hela ansiktet. Alltså bokstavligt talat. Häromdagen när ja va i stan så gick ja in på kicks och köpte lite småkraffs, och då tänkte ja att ja skulle köpa lite ansiktsmasker till mig och hjärtat. Jaa han älskar de :D . Mer än mig faktiskt, sist ja köpte fick jag en och han tog resten den jäkeln :P
Men iaf, så när ja stod och valde mellan alla som lukta blommor å vanilj å jordgubb å melon å sånt mumms så kom de en hudterapeut fram till mig och sa att choklad! CHOKLAD ska de va! du måste testa choklad! Eeeh jaha tänkte ja.. Kändes ju rätt så fel. Men men jag gick på hennes råd och här sitter jag nu. Med choklad i hela ansiktet.. Det ser ut som om jag ska ut i krig i skogen ungefär, saknas bara lite kvistar och grenar i håret. haha.. Nä men vi får väl hoppas att den är bra, det återstår och se när ja tar av den om sisådär 5 min.

Tjing tjing

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback