Dobidoooooo!

Hej godisbitar.
Sitter för tillfället i soffan och kollar reprisen på Dobidoo. Älskar de programmet, Sjukt mysigt!
Det är även massor me snö ute för er som ej märkt de;) Och de gör ju att man drar extra på smilbanden.
Det gick för övrigt kanon bra för mig att köra till Borås igår, fasten de inte var till borås vi skulle utan till nått ställe i ingenmansland typ. Så de va lite extra körning men de va bara roligt. Sen efter vi vart där så åkte vi till Patrik och Lisa för lite god fredagsmys plock mat. Suuuuper gott, Dock så va ja och hjärtat helt döda typ men de va jätte trevligt ändå.

Nu har min lille man åkt iväg för att spela en runda bedminton med min kära bror, så dem kommer la va helt döda sen. Om dom inte dödat varandra innan :P Haha! Envisa som getter bådatvå ;) Ska bli spännande.
Ikväll ska vi nämligen fira lill-jul som min mamma och syster så fint kallar de för. Min systeryster åker nämligen till Idre nästa helg så hon är ej hemma förens den 1 maj. Å då har ju jul och allt vart så då firar vi lite jul hemma hos mamma idag :D Så de va ju trevligt att de kom lite snö till våran lilljul.

Ne nu ska ja mys ner mig lite i soffan me en kopp te och titta klart på dobidoo.. En utav mina idoler är me , Peter Johansson heter han, han e musikalartist och helt otroligt charmig och duktig. Jag gillart!

Tjing tjing!



/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback