Du och Jag Alfred...

Ja nu ska jag strax springa ner till min vapendragares bil och dra på Turné.. Vi ska ut till Säve först.. Handikappridskolan står på schemat, Varför? Joo för att min kära vän är mer än väldigt intresserad av att jobba med rehabilitering av människor med hästar som hjälpmedel... Så vi ska ut och prata lite med dem om dem kanske behöver hennes hjälp med något... Hon e så duktig och omtänksam... Hon kan tillochmed tänka sig att jobba gratis typ bara för att hon har intresset där. Det beundrar jag. Men jag beundrar min vapendragare väldigt mkt med allt! :D Såklart det är min Elsa ja pratar om....


Sist jag lovade att ta med mig kameran så glömde jag de så idag LOOOOOOVAR jag på hedersord.. Jag ska dokumentera min dag så gott det går.

Ha de fint sålänge!
Tjing tjing!
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback