Förkväll..

Hejhej.
Sitter hemma i soffan hos pappa och han och hanna sover i varsin soffa som vanligt :P Jag och Hanna har haft en heldag med varandra. Och den började med att  vi köpte mat på de nya cribet här i byn :P hehe nä men vi köpte på Taksim. Och jag säger då de, jag ska sluta ha åsikter om saker och ting innan jag vet. För jäääklar va gott de  va där. Dem hade gjort de hur fint som helst och maten och uppläggningarna va som en 5stjärig restaurang. Riktigt imponerad va vi båda två.
Så de rekomenderar jag verkligen.
Nu så väntar jag på att hjärtat ska sluta jobba så ja kan ta min lille cykel och cykla hem igen. Hatar att va själv så då kan ja lika gärna vara här och va social :) För Pappa och Hanna e ju rätt sociala av sig.. hmm :P sömntutor mer... Men ja gillar dem ändå.

förövrigt så kan ja bjuda på en bild som min kära syster alltid tar när hon ser mig.
Denna gång i Lottas mammabyxor som ja fått låna nu när hon inte behöver dem längre.


/Love

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag måste erkänna att jag oxå har förutfattade meningar om Taksim.. mest för att själva stället har bytt ägare så många gånger man börjar ju tröttna .. men kul att dom var bra då ska ja också äta där nån gång =) Ska bli kul att ses nästa vecka puusssar från din bjooj

2010-11-18 @ 18:00:07
Postat av: Anonym

Tusen tack!



Vad jag känner igen dig?

2010-11-18 @ 18:40:53
URL: http://blueberrylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur hittade du min blogg igen?

2010-11-18 @ 19:02:21
URL: http://blueberrylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha okej känner igen dig från tolered nu när jag tänker efter :) Våran dotter är beräknad att komma till världen 5/4 så det är inte så jättejätte långt kvar. Är du med gravid? Grattis :)



Ha en mysig kväll du med!

2010-11-18 @ 19:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback