Helgen i korthet..

hejhej...

Ja får väll ta en snabb sammanfattning. :) I lördags va vi ju som sagt på restaurang med Lisa och Patrik. Mycket trevligt och god mat blev de.. Vi åt på en grekiskrestaurang som hette Kalimera och låg på Linnégatan.
Sen när vi va mätta och belåtna åkte vi hem och jag och hjärtat åkte ner till torget och köpte lite godis och sen mös vi till de i soffan innan vi somnade som två klubbade sälar. Igår så åkte vi iväg hyffsat tidigt. Hjärtat skulle hjälpa Göran me lite ved och Göran skulle hjälpa han och fixa lite med bilen. Så då passade jag och Mamma på att gå igenom massa bebiskläder :) hihi. mys! Sen när vi va klara i säve så åkte vi och köpte lite bullar och så och tänkte ta en snabb fika hos Martin och Kristina men dem hade främmat så vi fick så snällt stanna kvar och äta middag och massa lyx.. Jag och hjärtat som tänkte komma hem i tid igår.. hah men men de va jätte trevligt de med iaf. :) Väl hemma baka vi av lite bröd och tog oss en mysig kvällsfika och sedan bänkade vi oss i soffan till Ensam mamma söker och EMA's . Men sen tröttna vi och gick och la oss.

Och så nu då till min UNDERBARA (not) morgon som ja haft idag.. Kl 06.45 flyyyger jag bokstavligt talat ur sängen för att de känns som om någon är inne i lägenheten och borrar! Men neeepp ingen i lägenheten iaf.. Men nååååånstanns är dem,. för jäääävlar sen dess har dem borrat och borrat och borrat.. Det slog mig då för en stund sen att dem ska ta bort nån jäävla gammal fog eller nått på alla balkonger och dem kommer till våran balkong på torsdag.. Men fan ska ja stå ut med detta hela veckan.. Jag kommer ju dööööö! Vill inte ens tänka hur mkt de kommer låta när dem är på våran balkong. Nu är dem ju inte ens någonstanns så jag ser dem..

SUCK!

Aja ha en bra dag alla!

/Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback