Jippie.....Slut...

Hej hej. Idag är det torsdag vilket betyder fredag imorgon och då jobbar hjärtat halvdag tack och lov, så när han kommer hem så ska vi åka till säve och hämta upp Göran för att sedan ska jag köra han så han kan hämta sin nya bil! Läääääängtar efter att få se den. Han har haft en liknande innan och det var en av dem bilarna han haft som jag tyckte mest om. Fast Esceladen kommer alltid ligga på första plats! Hur som. Vi ska iaf hjälpa han med de.

Igår hann jag med att va på banken snabbt och fixa mina konton så att ingen kan sno pengar av mig :( Fick tillbaka alla pengarna idag.... Det första jag kännde va jippie. Men sen så titta jag på min räkningshög som låg bredvid datorn.. och VIPPS! så va hela lönen slut typ... Sparpengarna kan jag inte göra slut på för de är ju till min bil som jag ska köpa i början av dec. :) wii! Men men räkningarna är betalda iaf. Och de va faktiskt en jäääävla massa denna månad. Sånt som man bara betalar en gång liksom... Så de känns väll rätt bra ändå. Men Fan! Det suger att va sjukskriven. Tråkigt som fan att va hemma och inga pengar får man typ heller. Jävla skit. Eller man får ju sin sjukpeng och sånt men ändå... Jaja. det är ju trotts allt för mig och bebisens bästa. :) Det kommer nog va bättre sen när hjärtat också blir sjukskriven. Han blir de direkt när barnet föds.. Så då är vi sjukskrivna båda två. Fram tills vi kommer hem, då går vi på våra mamma och pappa dagar.

Ne men nu ska ja sörja att mina pengar e borta.... IGEN... haha neej skojja bara. Man MÅSTE betala sina räkningar.. Förövrigt så ska ja och hjärtat spela bingolotto på söndag.. hahaha anteckna de :P

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback