Oj oj oj...

Ja de får man väl verkligen säga. Vilken dålig uppdatering av mig här. uscha mig, Och ändå gör jag typ inget på dagarna. Dåligt!
Så vart ska vi börja då?
Helgen kanske?
Fredagen va lugn, Lördagen så va de ju dags för lill-julen. Eller först och främst så va ju min kära bror och man iväg och spelade b(e/ä)dminton och pingis tydligen, dem va borta en rejäl stund så trodde nästan dem hade slått ihjäl varandra, men icke, dem kom hem båda två hela och glada till lägenheten, Jocke duschade och gjorde sig i ordning här han me och sen så bar det av till Toys'r us för att köpa ett spel. Och efter de så bar det vidare till Säve. Väl hemma hos Mamma och Göran så va de full julstämning. Såå himla mysigt, julmusiken spelades mamma hade satt upp julgardinger och lite pynt och det doftade julmat i hela huset! :D Underbart!

Vi åt och åt och åt och åt lite till och sen så gav vi oss in på spelet. Asså herregud va ja skrattade, Vi spelade med andra ord, Emma Hanna och Jag var i ett lag, Mamma och Jocke i ett och Chrille och Göran i de tredje. Ja rekomenderar verkligen de spelet. Var längsen ja skratta så mycket alltså. Sen tog vi en paus i spelandet och kollade på Så mycket bättre för att sedan återgå till spelandet igen. :P När kl helt plötsligt va 23.30 så va de dags för oss att åka hem. Va nog lite trött trotts allt... :P Och vi hade ju vart där sen 16. :P Men en underbar dag va de iaf...

På söndagen va vi trötta, och tillochmed jag sov till typ 9.30 . (rekord typ) Sen så blev vi bjudna på mat hos Chrilles mor och Martin med Lisa och Patrik och lille Joline. Trevligt trevligt . Men ja va trött hela dagen.
Vi åkte och hyrde film och köpte lite godis när vi åkte hem . Sen somna vi som två stockar typ...

Veckan har annars varit lugn, Va me mamma och grejjade massa grejor i måndags och i tisdags va ja på föräldragrupp och sedan gick ja hem till pappa och umgicks lite med Hanna, igår va ja lite seg och tog de mest lugnt. Idag är det torsdag och ja ska strax städa här hemma för att sedan dra fram julpyntet! Myys!
Sen ska vi nog åka iväg och handla lite grejjer. Jag ska baka massor och grejjer i helgen tänkte jag så måste inhandla allt det och sen ska vi nog åka och kolla på ett par stolar som vi har hittat. :) Kul kul!

Igår fick vi även brev från Östra, dem har tydligen ändrat våran inskrivningsdag till den 22dec istället. Fråga mig inte varför men dem kanske vill hem och äta julbord en dag tidigare kirurgerna ? ;)

Oj va långt det blev nu! Jaja så kan de gå.

Ha en underbar dag!

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback