Om en månad.

12 November idag, och innan jag nämner mig själv så vill jag rikta världens största Grattis på födelsedagen till min kära vän Maria! Äckel ungen är förövrigt i Miami och gottar sig med sin prins. Men jag antar att jag unnar henne de :P ;)

Sååå nu då, som sagt 12 November idag, och för mig betyder de att de är en månad kvar till min födelsedag. Exakt på pricken :D Åå va skooj! Jag tycker om att fylla år. Förra året va ja riktigt bortskämd av min kära man, fick presenter heeeeela dagen! =) hihi. Underbart..

Idag är det iaf också fredag IGEN,,, herreguuuuuud va fort tiden går, idag skall vi bara ta de lugnt., Myskväll hemma med godmat och kanske efterrätt. Vem vet, Godis står på schemat iaf för de har ja vart sugen på sen igår.... :P
Imorgon så va de nått på dagen som vi skulle göra som ja glömt av och sen på kvällen blir de lugnt me för att senare ska vi hämta min mor i Stenungsund för hon ska på tjejmiddag.
Söndag blir de fullrulle kanelbulle... Hem till alla pappor höll ja på å skriva men vi ska iaf förhoppningsvis till graven och lämna en farsdagblomma och sen till Göran som är lite av en extra pappa till både mig å chrille haha lät konstigt men aa. Och sist men absolut inte minst så ska vi hem till min Älskade far på middag å söndagsmys!.

Men nu måste jag springa ner i tvättstugan!

Tjing tjing

/Love

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi, tack! :) Men nu är jag hemma igen juh... :(

2010-11-25 @ 12:43:40
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback