Röd dag...

Packade med mig hela tvättkorgen och traska ner till tvättstugan för att tvätta. Då det slog mig när jag kom in i tvättstugan J'vlar de är ju röd dag idag.. SUCK bara till att traska upp igen... Verkligen jobbigt.... Men jag ska snart sparka upp älskligen så vi kan äta lite frukost och sen tycker nog jag att vi ska bege oss till backa för att tända lite ljus och lägga en liten krans eller nått. Får se om han e med på den idén.. Brukar va lite jobbigt och jag förstår han... Nog pratat om de....

Annars idag blir det lugnt, ska ju tydligen bli fint kallt höstväder så kanske en promenad på schemat? Vi ska iaf bort till Andreas och lämna nån sprit eller va de va...Hoppas han har bakat bullar till mig .. haha :P Nee, men de ska vii iaf och kanske köra min far som ska på herrmiddag kvart över 2 ? Va fan e de för tid? har man inte herrmiddagar och sånt på kvällen? Herregud vill inte ens veta vilken form dom är i senare.. haha ...

Ne nu blir de som sagt frukost ...

Tjing tjing!

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback