Trötter.

Har nu bytt soffa och sitter hemma i våran egen nu :) Skönt. Chrille kom och hämta mig förut istället så ja slapp cykla, de va ju snällt tycker jag . hihi.
Nu står han i duschen och jag kollar på Robinsson,
Imorgon är det äntligen fredag, Men jag e lite nervös, Ska nämligen köra bil ända till borås och som de ser ut nu på vädret så ska de bli snöstorm typ.. Jag tycker inte om att köra i varken regn eller snö. Hmm aja får se hur de går, annars får hjärtat köra.

Om en vecka är de första advent me . YES! då får man julpynta . I looove it. Ska även börja tvätta alla bebiskläder och göra allt färdigt. Har ju fått snittdatum den 28dec men när vi va på Östra igår så sa våran kära läkare att den lille filuren i magen med rätt stor sannorlikhet vill komma ut tidigare.. Hmm, kunde ja inte fått snitt datum innan då. Ne men ja e tacksam för att alla kirurger å allt finns på platts när ja väl kommer. Dom rings in om jag får verkar eller så så de känns kanon.

Ne nu ska ja ta mig en clementin. Yummiiiie!

Ha en bra kväll alla söta!

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback