Booring..

Hejhej.
Nu sitter jag här igen, i soffan på mitt feta arsle. Ne men jag sitter iaf i soffan. Sjukhuset börjar precis på tv tack och loooov för då har jag någonting att göra. ne men svärmor e faktiskt här eller aa inte just för tilfället men hon e här å tvättar men hon skulle iväg och träffa någon vän till henne lite snabbt sen kommer hon tillbaka.
Och då skall jag fjäska med henne om hon kan köra ner mig till affären så att jag kan handla lite nödvändigheter.

Jaja jag återkommer sen.

/Love

Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Kom ääääntligen in på din blogg..

Blir tokig när det är sånt krångel.. hahaha

Skönt att Nina kom så du fick lite sällskap =)

Vi får komma en annan dag och rasta dig.. hihi

pöss pöss

2010-10-06 @ 20:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback