Dålig update... IGEN...

Ajabaja på mig. Men jag har fullt upp för tillfället... :(
Men just nu så sitter jag såklart i soffan, Väntar på att hjärtat ska ringa för då skall jag springa ner och hoppa in i bilen och åka och handla lite smått å gott, bara lite stödhandling sådär inför helgen och så.
För övrigt så när jag kom hem idag så va jag död, sover dåligt på nätterna :( Men sen tog jag tag i mig själv och satte en bulldeg, så nu får den stå och jäsa undertiden vi åker och handlar och så och sen ska jag baka dem. Ikväll blir det potatisgratäng och fläskfilé jag har inte ätit potatisgratäng sen i vintras/våras typ, jag tycker inte att det passar in på sommaren när det är varmt att äta potatisgratäng utan de är ungefär som me Lasange. Man ska äta de när de börjar bli lite höstruskigt och vintermörkt ute. Då är det som godast :D Så idag blir de första för säsongen. ;) Till de blir de helstekt fläskfile och någonsås, har inte bestämt mig för vilken än men de återstår och se vad man orkar. Kanske ska man slå till me en efterrätt idag me. Om 2 månader är det 14 dec vilket betyder att om två månader vid den här tiden så är vi föräldrar. HERREGUUUD! (om de blir det datumet, men läkarn trodde de) Sjukt att tänka så.

Aja nu ska ja sappa lite på tv:n å fördriva tiden till älsklingen ringer.

Ching ching.

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback